GARANTIE EN KLACHTEN
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topkwaliteit aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. U dient ons hiervan binnen 2 weken op de hoogte te stellen. Wij zijn lid van Webwinkel Keur, derhalve is op alle producten van Ophangkunst de wettelijk garantie van toepassing. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ophangkunst.nl. Wij zullen ons best doen om dit dan zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.
Eventueel is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.